Περισσότερα τοπικά νέα στη ροή του Facebook.
Αλλαγή στη ροή του Facebook. Το Facebook θα αρχίσει να δίνει προτεραιότητα στην τοποθέτηση τοπικών ειδήσεων στο News Feed. Αυτή η κίνηση σημαίνει ότι έχετε περισσότερες πιθανότητες να δείτε ιστορίες από την τοπική εφημερίδα ή τηλεοπτικό σταθμό. Αυτές οι αλλαγές περιορίζονται επί του παρόντος στις Ηνωμένες Πολιτείες. Σκοπός του Facebook όμως, είναι να τις παρουσιάσει παγκοσμίως.
Το Facebook δήλωσε ότι θεωρεί τους εκδότες «τοπικούς». Εννοώντας ότι εάν οι σύνδεσμοί τους τείνουν να χτυπιούνται από τους αναγνώστες σε μια συγκεκριμένη γεωγραφική περιοχή. Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, Mark Zuckerberg, σε ένα ποστ «Οι άνθρωποι μας λένε συνεχώς ότι θέλουν να δουν περισσότερες τοπικές ειδήσεις στο Facebook. Τα τοπικά νέα μας βοηθούν να κατανοήσουμε τα θέματα που έχουν σημασία στις κοινότητές μας και επηρεάζουν τη ζωή μας».
Η κίνηση αυτή, είναι η τελευταία σε μια σειρά από σημαντικές αλλαγές στη ροή του Facebook. Στις 11 Ιανουαρίου, η εταιρεία δήλωσε ότι θα δώσει προτεραιότητα στις αναρτήσεις φίλων και η οικογένειας. Λίγομετά, το Facebook δήλωσε ότι θα λάβει υπόψη την αξιοπιστία της πηγής ειδήσεων και θα καθορίζει την κατάταξή της.
Γιατί είναι καλο!
Προωθώντας τοπικές ειδήσεις, το Facebook θα μπορούσε να ωφελήσει περιφερειακούς εκδότες, οι οποίοι έχουν ιστορικά αγωνιστεί να φτάσουν το κοινό στο News Feed. Θα μπορούσε επίσης να συμβάλει στη μείωση της εξάπλωσης φαινομένων παραπληροφόρησης στις σελίδες που έχουν σχεδιαστεί για να μιμούνται τις τοπικές πηγές ειδήσεων. Το 2016 ένας κακόβουλος ιστότοπος που αποκαλεί τον εαυτό του “the Denver Guardian” (ο Φύλακας του Denver) δημοσίευσε μια ιστορία. Η ιστορία αυτή είχε τον τίτλο “Πράκτορας του FBI ανακάλυψε μέσω διαρροών στο e-mail της Hillary Clinton ότι βρέθηκε νεκρή σε φαινομενική δολοφονία-αυτοκτονία“. Μοιράστηκε μισό εκατομμύριο φορές, πιθανώς εν μέρει επειδή να είναι το έργο ενός αξιόπιστου τοπικού εκδότη.
Αλλά ενώ είναι πιθανό να επευφημούν τα νέα, οι τοπικοί εκδότες θα πρέπει να διαχειριστούν τις προσδοκίες τους. Εξακολουθούν να ανταγωνίζονται για έναν μειωμένο αριθμό κλικ. Ο Zuckerberg δήλωσε σε ένα blog post αυτό το μήνα ότι το ποσό των ειδήσεων στο News Feed, θα μειωθεί από περίπου 5 τοις εκατό του συνόλου σε 4 τοις εκατό.